keskiviikkona, marraskuuta 18

Puhelinpalvelu

1.

  • Vastata nopeasti ja reipaasti puhelimeen, kun se soi.
  • Puhua selkeällä ja kuuluvalla äänellä.
  • Havainnollistaa asiat selkeästi ja tarkasti.
  • Kuuntele asiakasta ja antaa asiakkaallekin puheen vuoroja.

2.
Nordean Puhelinpalvelu
Konsepti on selkeä, yksinkertainen ja ylimääräistä ei ole. Asiat on lueteltu, helposti löydettäviksi. Selitetty hyvin mitä puhelin palvelulla voit tehdä.
 3.
Nykyyä yhä enemmän ja enemmän puhelinpalvelussa vastaa koneääni. Ja asiat voi hoitaa tietokoneen kanssa, eli ihmisiä ei paljoa tarvita enää puhelinpalveluissa.
Koneet osaavat yhdistää tietyille henkilöille asiakkaan pyynnöstä. Suurin osa puhelinpalvelusta tänä vuonna toimii koneitten avulla.

Ennen vanhaan puhelin palvelut toimivat työntekijöiden kautta, jotka yhdistivät puheluita johtoja siirtämällä tai vastailivat itse asiakkaiten kysymyksiin. Tulevaisuudessa ei ole varmaan enää puhelinpalvelua, sen sijasta on robottityöntekijä joka hoitaa kaiken.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti